Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2014 - 02:38 Der er 1 kommentar

Har problemer med at få min Hotmail til at køre fra min Outlook 2007 fra Office Pakken 2007

Jeg kan hverken sende eller modtage på min Hotmail konto, som jeg har tilføjet min Outlook 2007 . Hvor springer kæden mon af for mig ?

1.I Outlook 2007, klik på menuen funktioner , og klik derefter på Kontoindstillinger.
2.Klik på fanen E-mail , og klik derefter på ny.
3.Klik for at vælge Microsoft Exchange, POP3, IMAP, eller HTTP, og klik derefter på næste.
4.Marker afkrydsningsfeltet Konfigurer serverindstillinger eller yderligere servertyper manuelt , og klik derefter på næste.
5.Marker Internet E-mail, og klik derefter på næste.
6.Skriv følgende indstilling oplysninger på skærmbilledet Internet e-mail-indstillinger: a.Skriv dit navn i boksen Dit navn som du ønsker det skal vises for modtagerne.
b.Skriv din e-mail-adresse i boksen E-mail-adresse . For eksempel, skrive yourusername@msn.com.
c.Kontotype, Vælg POP3.
d.Skriv pop3.live.com i boksen server til indgående post.
e.Skriv smtp.live.com i boksen server til udgående post (SMTP).
f.Skriv din MSN-kontonavn i boksen Brugernavn .
g.Skriv dit MSN adgangskode i boksen adgangskode .
h.Klik for at markere afkrydsningsfeltet Husk adgangskode , hvis du ønsker at gemme den.
i.Lad afkrydsningsfeltet Kræv logon med godkendelse af sikker adgangskode (SPA) umarkeret.
j.Klik på flere indstillinger.
k.Klik på fanen Server til udgående post , og klik derefter på Marker afkrydsningsfeltet min udgående server (SMTP) kræver godkendelse .
l.Klik på fanen Avanceret , og klik derefter for at markere afkrydsningsfeltet denne server kræver en krypteret forbindelse (SSL) under indgående Server (POP3).
Bemærk Boksen Indgående Server (POP3) bør indstilles til havneby 995.

m.Vælg TLS for Brug følgende type krypteret forbindelse under udgående server (SMTP), og klik derefter på OK.
Bemærk Boksen Udgående Server (SMTP) skal indstilles til port 25. Hvis port 25 er blokeret i netværk eller af jeres ISP, kan du angive SMTP-port til 587.

7.I højre side af Internet E-mail indstillinger urer, skal du klikke på Test kontoindstillinger.

Hvis du ikke modtager fejl, er din e-mail-konto sat op korrekt. Gå til trin 8.

Hvis du modtager en fejlmeddelelse, Sørg for at du har indtastet alle oplysninger korrekt, og derefter klikke på Test kontoindstillinger igen.
Hvis alle oplysninger er korrekte og du fortsætter med at modtage fejl, skal du gå til afsnittet "Næste trin" for mere hjælp.

8.Klik på næste, og klik derefter på Udfør.

Kan i hjælpe mig er der 60 Point til vedkommende
Arhjjjjjj 70 giver jeg da...
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. maj 2014 - 09:47 #1
Har du prøvet først at bruge Windows Live Mail? og der efter valgt Outlook og sagt ja til at du vil bruge Outlook som standard ?