Avatar billede madseksperten Nybegynder
12. maj 2014 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Access point

Hejsa

Min kæreste bor ved en person som ikke har en trådløs router. Derfor er der boret et LAN kabel ind igennem væggen. Jeg vil gerne have nogle forskellige ting tilsluttet, og derfor overvejer jeg at lave et accesspoint. Hvis jeg har det forstået rigtigt, så er et accesspoint fx en router som tilsluttes routeren med internettet via et lan kabel? Jeg tænker derfor at fra det accesspoint, burde jeg så ikke kunne lave et trådløst netværk inde ved os? Kan man bruge en almindelig router eller er det noget specielt man skal have?

Mvh Mads
Avatar billede FastEthernet Novice
12. maj 2014 - 17:54 #1
Du kan bare sætte et ganske almindeligt access point (ikke en trådløs router) til kablet, og så har du et trådløst netværk.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
14. maj 2014 - 18:17 #2
mange tak for det. Ligger du et svar?

mvh Mads
Avatar billede FastEthernet Novice
14. maj 2014 - 18:21 #3
Værsgo