Avatar billede jhjorsal Mester
04. maj 2014 - 10:22 Der er 1 løsning

Rette eller tilføje i svar i Google docs formular

Jeg har lavet en spørgeskemaundersøgelse i Google Docs formular, og haft den til besvarelse.
Efterfølgende har jeg fundet ud af at der er et par ting mere jeg gerne ville have haft med, ting jeg kan udlede af de andre svar(jeg vil bare gerne have dem med i regnearket, så de bliver vist i: SVAR > Oversigt OVER SVAR. Og jeg kan godt få lov at oprette et spørgsmål i formularen, den bliver så rent fysisk lagt som den sidste kolonne i regnearket, men jeg kan ikke selv fysisk få lov til at ligge noget derind, andet via spørgeskemaet, eller jo men de svar jeg ligger ind, kommer ikke med i OVERSIGT OVER SVAR.
Hvordan får jeg den til det.
Ligeledes har jeg udfyldt spørgeskemaet en ekstra gang, for at få aktiveret kolonnen, jeg havde oprettet, jeg har så slettet den ene besvarelse, men den figurer stadig OVERSIGT OVER SVAR selvom den ikke ligger i regnearket mere.

Det virker ligesom om at de svar den bygger OVERSIGT OVER SVAR ikke er de værdier der er i det tilhørende regneark.
Avatar billede jhjorsal Mester
10. maj 2014 - 06:43 #1
Lukketid