Avatar billede clausito Seniormester
25. april 2014 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Låst outlook.com

En ven bruger altid outlook.com til at tjekke mails. Problem nu
Går på nettet. Skriver outlook.com i adressefeltet - er altid logget på.
Nu åbnes der ingen mapper eller hvad der normalt dukker op
Kun en blå bjælke øverst og kan se der er 2 links på bjælken men de virker ikke.

Kan se hans e-mailadresse og hans navn - men kun blå bjælke

Hvad er låst
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 12:01 #1
prøv at tømme internet cache (og ikke andet). Ctrl+Shift+Delete på de flste browsere.
Avatar billede clausito Seniormester
25. april 2014 - 13:52 #2
Før kunne outlook huske det hele, men nu beder den selvfølgelig om
mail og password - og min kære ven kan ikke huske sit password

Jeg prøvede en guide med nulstil, men der var oplysninger vennen ikke kunne huske og så er det jo forfra

Har ikke fundet en løsning men vil prøve at google lidt
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 14:02 #3
med "tømme internet cache (og ikke andet)"
burde fremgå, at formulardata og cookies ikke skal slettes - så ville password være der.
prøv evt med http://nirsoft.net/utils/web_browser_password.html
for at se, om password ligger gemt et sted i en browser.
Avatar billede clausito Seniormester
25. april 2014 - 15:07 #4
Vil sende dit forslag til vennen, men tvivler om han kan finde ud af det.
Han har nu sin pc så kan ikke selv prøve. Fik tømt internet cache

Takker for hjælpen
Avatar billede clausito Seniormester
25. april 2014 - 15:19 #5
Endnu værre
Vennen kontaktede Microsoft og fik beskeden at de havde tekniske problemer med Outlook.com

I guder - dejligt hvis de havde en kommentar på deres hjemmesider

Du skal lige have points for du havde jo løsningen
Avatar billede claes57 Ekspert
25. april 2014 - 15:34 #6
om ikke andet, så kan nirsoft til en anden gang udskrive en liste med alle de adgangskoder, som browsere har gemt. Så er det bare at huske, hvor udskriften ligger.

Bare luk selv.
Avatar billede clausito Seniormester
26. april 2014 - 10:29 #7
tak