Avatar billede torben lind Forsker
11. april 2014 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpel lagerprogram

Hej allesammen.
Jeg vil spørge om nogle kender et godt lager program der kan håndterer på tiden op til 500 varenumre(langsomt stigende med ca. 75-100 varenumre om året) og skal virke sammen med håndscanner(EAN code),kravet er tilgang,afgang og total lager.
Programmet må gerne koste noget(men ikke en hel herregård),det kan også være med engelsk tekst.
På forhånd tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2014 - 15:26 #1
http://www.top5freeware.com/inventory-management-software-for-windows
nummer 2, 3 og 5 nævner support for barcodes/scanner
Avatar billede supertekst Ekspert
11. april 2014 - 15:34 #2
Alternativt kan der konstrueres et enkelt system i Excel ved hjælp af VBA - således at det præcist tilpasses det aktuelle behov.
Avatar billede torben lind Forsker
12. april 2014 - 10:02 #3
Hej claes57.
Smid et svar og point er på vej til dig.Jeg har nu en kontakt til firmaet og jeg tror at det vil lykkes.
Mange tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
15. april 2014 - 14:24 #4
Hej claes57.
Jeg kan se at du er aktiv I andre spørgsmål,kunne du lægge et svar her,så vi kan få lukket.
Torben
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2014 - 10:00 #5
Ok, god påske