Avatar billede barth Professor
14. marts 2014 - 12:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføj fast bcc i outlook

Jeg bruger mit Outlook 2013 mailsystem fra 2 computere.

1 iMac (apple) hvor jeg også har Outlook.

2 Windows 8,1 computer.

Jeg får indkomne mails på begge computere, og når jeg sender en mail sætter jeg mig selv ind som bcc modtager, så jeg kan lægge den ind i sendt post på den computer jeg ikke har sendt den fra.

Det er så smart, at jeg på iMac 'en kan indstille den fast, så den automatisk sender en bcc til mig når jeg sender en mail.

Men kan jeg også gøre det på min Windows computer?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2014 - 15:25 #1
det kan lade sig gøre i thunderbird, så det må ligge et sted under kontoindstillinger i outlook på win-maskinen.
Avatar billede barth Professor
14. marts 2014 - 15:46 #2
Jeg synes bare ikke jeg kan finde noget under kontoindstillinger så jeg håber der er en der kan hjælpe og fortælle hvordan hvis det kan lade sig gøre i Outlook.
Avatar billede barth Professor
10. juli 2014 - 09:12 #3