Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2014 - 21:17 Der er 4 kommentarer

microsoft konto

Hjælp. Jeg har glemt den mail adresse og password jeg oprettede da jeg lavede en Microsoft konto. jeg kan godt få et nyt password men kun hvis jeg kan komme med min mail adresse.
Der var Windows 7 på min nye pc, så lagde jeg Microsoft office home and business 2013 ind. Der efter fik jeg Windows 8 og så var office væk.

nu kan jeg ikke bruge min produktnøgle fordi den koblet sammen med den mail adresse jeg ikke kan huske.

Er der nogle der kan hjælpe mig.

ssjensen001@gmail.com
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. februar 2014 - 21:25 #1
Well, uden adressen løber du jo lidt i ring.

Men hvad er der til hindring for at du reaktiverer din Office på en anden mail? Det i sig selv er der jo ikke noget galt i. Det "værste" der kan se, er vel at du skal re-aktivere den igennem deres License Clearing House. Lidt omstændigt, men ikke noget at bekymre sig om.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2014 - 21:34 #2
prøv at logge ind med alle dine mailadresser - så kommer der et svar til en af dem med nulstilingsdata.

Selvom pc er i brug, så er det tilladt at skrive login og adgangskoder ned på papir undervejs. Det gør livet lidt lettere.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2014 - 22:00 #3
Jer erkender at have oprettet den mail adresse i blinde og uden at tage notits af vigtigheden af denne mailadresse.

Når jeg prøver min produktnøgle med den nye mail konto hos microsoft for jeg en besked om at nøglen er hæftet til en anden mail konto. Den jeg har glemt..

Jeg har flere gange talt i telefon med medarbejder hos microsoft og mailet med en der hedder Nana buel. De siger at det ikke er muligt for dem at hjælpe mig med mail adresse, jeg har dog svært ved at tro at de ikke kan en hvilken mail der er knyttet til en bestem produktnøgle.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. februar 2014 - 22:37 #4
De kan sikkert nok se det, men må så ikke oplyse det.

Men har du prøvet at bede dem løse nøglen fra den mail-adresse, den i første omgang blev registreret med? Du kan vel under alle omstændigheder dokumentere, at du er den retmæssige ejer af licensen.

Husk: "Svar" er kun til pointgivning - alt andet er "Kommentar".h