Avatar billede Jolles Professor
18. februar 2014 - 10:11 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

office 2013 - gratis - er det scam eller en trojaner eller?

En veninde spør om hun kan downloade denne uden problemer? Jeg synes forskrækket er lidt for agressivt.
Kender nogen til produktet?
http://office2013gratisdk.blogspot.dk/2013/01/download-office-2013-gratis-pa-dansk.html
Avatar billede Jolles Professor
18. februar 2014 - 10:12 #1
Der skulle selvfølgelig stå "forskræppet"
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. februar 2014 - 10:35 #2
Det er scam...
Glem alt om en gratis version.
Eneste måde at få noget gratis, er ved at stjæle.
Der er altid en hage ved dem som lover ting "gratis".
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. februar 2014 - 14:55 #3
Du kan taktisk bruge office pakken gratis og lovligt, hvis du har en Outlook/Microsoft konto.

Men skal først logge ind på sin Outlook/Microsoft konto, og så skal man gå ind på SkyDrive, og så kan du oprette et word dokument, eller en af de andre.
Avatar billede Jolles Professor
18. februar 2014 - 18:49 #4
Tak til begge. MadsHaupt læg et svar, I bekræfter begge min mistanke, og jeg vil meddele veninden, at hun kan jo prøve, men at jeg er bange for at hun blir spammet sønder og sammen - og hvordan kan nogen dog tro at Microsoft lægger sit store, dyre officeprogram ud til gratis brug. There is not such thing as free lunch...
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. februar 2014 - 18:52 #5
Hun skal ikke prøve. I hvert ikke via det link der.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. februar 2014 - 08:16 #6
Hvis du siger hun kan prøve..
Så vil det svare til, at du stopper på motorvejen for at købe ægte guld at de sigøjnere der pænt har stoppet dig i nødsporet!
Avatar billede Jolles Professor
19. februar 2014 - 08:25 #7
Jakob: Nej, jeg siger ikke at hun kan jo prøve, jeg skal bare ha argumenter nok til at hun lader være. Den med guldet på motorvejen er et godt argument, og nettet er en farlig motorvej. Har foreslået at hun installerer et af gratisprogrammerne og sparer sammen til officepakken, hvis det nu er den hun brænder for.
Læg et svar....
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
19. februar 2014 - 10:04 #8
Jolles du kan bruge det gratis på outlook.com ved at logge ind på en Microsoft konto, du kan ikke downloade det, men du kan bruge det online helt gratis og lovligt, på outlook.com, som jeg skrev i #3.
En Microsoft konto får du når du opretter en hotmail eller en live mail.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. februar 2014 - 10:06 #9
og også et svar herfra.
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
26. februar 2014 - 00:43 #10
Og med Word/Excel osv. Online fra OneDrivd.com kan man være flere der skriver i dokumentet på samme tid i real time. Man kan altså se hvad de andre skriver lige i det sekund de trykker på tastaturet på deres computer. Ret smart og gratis. Desværre uden grafer osv.