Avatar billede daadyr1109 Nybegynder
08. februar 2014 - 18:48 Der er 4 kommentarer

Skype robot/person

Hey en af mine venner får venneadmodninger af forskellige personer på skype hvor de beder ham om at "se" hende optræde på wepcamp! men hvordan kan de bare finde ham på skype? det er sket for ham 2 gange nu i kan se her hvad de skriver

superstar angel: hey there, hope i didn't bother ya but feel like talkin?
Min ven: Why?
superstar angel: i got ure name from the directory here on skype cuz i was bored and lookin for new people to talk to. lol
superstar angel: 25/f here u?
Min ven: And?
superstar angel: so what r ya doin?
Min ven: Nothing really. U?
superstar angel: i'm just looking forward to spring break from school, i'm still in university right now so anytime off is good ya know
Min ven: Yeah
superstar angel: lol, well i have an idea if ure up for a lil fun
Min ven:  What?
superstar angel: i was actually going to be getting to "work" here shortly. my girlfriend was working online and i kept askin her about it so she showed me what she was doing when we got back to school this fall
superstar angel: loll i thought she was crazy at first, but its pretty cool actually. there's a huge company called scores that we work for online doing private webcam shows which sounded sketchy at first believe me but i freakin luv it!!!
Min ven: I know what you are up to so stop it
superstar angel: well what i was going to say is i have some free passes and i usually just do a private show before i get started to "warm up" lol. no one is online though so i was going to let u use one of the passes if u wanted but u have to give me a really good rating so i can get more if u do tho k?
Min ven:  Now you are going to send me a link where I have to make my own lil profile
Min ven:  So stop it

Min ven:  I´m not stupid ya know
superstar angel: oh i'll earn it don't u worry lol. k its ********* and on the left side there u should see the red button that says Accept Invite. u just click on that.
Min ven: And there is the link
superstar angel: then u just make ure own username or w/e and u can cumm join my private chat for us two and type to me and tell me what you want me to do
Min ven:  I'm 14 so stop it right now
superstar angel: ya u will need a card of sum kind... i think they might charge it like $1 just to make sure ure over 18 buttt with that special invite i sent you get 100 free credits to use when you first sign up also which is like $10 worth normally so its not that bad and trust me with the way i'm feelin right now it'll be more than worth it!!
Min ven: Shut up with that shit. I got the same messages from another person so stop it
superstar angel: i really can't wait 2 its going 2 be so much fun. i love meeting new ppl on here, oh by the way... might wanna turn ure speakers down cuz i can get a lil loud once i get going
Min ven: Stop it or I will report you
superstar angel: i'm about to go grab some of my favorite "toys" i'll brb. hurry up though i better see ure name in my room when i get back lol
Min ven: I'm only 14

sidste gang "hun" skrev var lige det samme som det her.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2014 - 19:37 #1
man skal aldrig går ind i en dialog med ukendte på sociale medier.
I bedste fald kommer ven til at klikke på et link, der indlæser noget keylogger, og så er der ikke flere penge på kontoen.
Ingen grund til at spille smart og prøve at gennemskue eller køre en samtale, som politiet kan spore - bare bliv væk.
Avatar billede Jhja Seniormester
08. februar 2014 - 23:49 #2
Det er måske ikke så smart at videreformidle link til en suspekt hjemmeside.
Avatar billede daadyr1109 Nybegynder
09. februar 2014 - 11:30 #3
du har måske ret jhja ! :D det var ikke mening at jeg ville lægge linket ind kopirede bare skype samtalen ! :D men syntes bare det var mærkeligt at han altid fik de venneadmodninger ! men vi anmeldte det kun første gang fordi vi først troede at det var en pedo men betjenten(kim)sagde også bare at vi skulle blokere ham/hende/den
Avatar billede Jhja Seniormester
09. februar 2014 - 22:13 #4
Tror de fleste får henvendelser fra ukente, jeg har blokeret og anmeldt 29 personer.
Du kan også gå ind på Chatindstillinger og vælge 'Kun personer på listen over mine kontaktpersoner har tilladelse til at sende chatbeskeder til mig'