Avatar billede Tani Nybegynder
20. januar 2014 - 20:32 Der er 3 kommentarer

Microsoft office 2010 vil ikke aktiveres ?

Hej.
I er så hjælpsomme og derfor søger jeg hjælp.
Jeg har købt min Microsoft office pakke i september og i går gendannede jeg min bærbar.

Microsoft office vil ikke aktiveres og den siger jeg mangler produktnøgle og jeg ved ikke hvad jeg skal gør. Please help :(.

Jeg har Windows 7 og Asus bærbar.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2014 - 21:17 #1
Hvis du har koden, så gå i filer og ind under hjælp.
Her skal du kunne indtaste din produktkode og trykke aktiver den vej. Så skulle den aktiveres over nettet.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2014 - 21:19 #2
Hvis dette ikke vil virke kan man vælge at gøre det over telefon, og på skærmen kommer der en masse tal man skal oplyse når man bliver bedt om det, og bagefter indsætte andre tal i boksen nedenunder. Når alle bokse er indtastet og man er færdig burde det være aktiveret.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. januar 2014 - 22:51 #3
Det lyder som om du mangler at taste produktnøglen.

Produktnøglen står på kassen eller CD-etuiet, du fik officepakken leveret i.
Har du købt den over nettet, har du fået en e-mail med produktnølglen i, og iøvrigt et brugernavn og password til en Microsoft side, du kan logge på og dels downloade officepakken, dels se produktnøglen.

Du kan først aktivere office, når nøglen er indtastet.