Avatar billede Vicki86 Nybegynder
12. januar 2014 - 16:15 Der er 1 kommentar

oprettelse af administratorprofil fra gæsteprofil

Hey Folkens

der er opstået et problem på min administratorprofil, den skriver      "Tjenesten tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses."
men det er nu ikke den løsning jeg leder efter da der er masser af løsninger på dette problem mit problem er at jeg kun har en gæsteprofil "udover den beskadiget profil" som ingen administrator rettighedder har og ikke kan oprette administrator rettighedder da den referer til den beskadiget profil. Kan jeg på nogen måde oprette en administratorprofil uden administrator rettighedder??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. januar 2014 - 16:39 #1
Prøv at boote systemet fra en password recovery CD, der er mange af dem, der giver mulighed for at oprette nye konti af vilkårlig type. Du kan ikke gøre det fra gæstekontoen.