Avatar billede fraut Nybegynder
02. januar 2014 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Glemmer cookies-tilladelser ie11

Min pc "glemmer"/sletter mine cookies-tilladelser;  hver gang jeg starter pc'en op, kommer advarslen frem på sider, som jeg tidligere har accepteret.
Jeg hár indstillet ie til at tillade alle cookies i "beskyttelse af personlige oplysninger"
Jeg kører Windows 8.1, ie 11.
Avatar billede repox Seniormester
02. januar 2014 - 22:52 #1
Advarslen skyldes dårlig implementering fra de websites du besøger.
Avatar billede keysersoze Guru
03. januar 2014 - 00:31 #2
Hvis det er alle sider kan der nu også let være andre problemer - fx at browseren kører i private mode.
Avatar billede fraut Nybegynder
03. januar 2014 - 20:22 #3
Jeg har ikke  inprivate- browsing slået til.
Det handler om sider som dr.dk, bt. dk, politiken dk. ... og mange flere. Øv.
Kan det være en indstilling i f-secure, der sletter alle de tilladelser, jeg giver hver dag?
Avatar billede fraut Nybegynder
03. januar 2014 - 20:22 #4
Eller måske i advanced systemcare, som jeg også bruger?
Avatar billede fraut Nybegynder
04. januar 2014 - 11:41 #5
Jeg tror problemet blev løst ved at nulstille mine internetindstillinger