Avatar billede mikkelscholer Nybegynder
08. december 2013 - 20:56 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme på nettet.

Min kæreste har en lenovo computer, som kører på windows 8, ikke 8.1
Min kører 8.1 og fejler intet, de tre andre computere i huset kører med windows 7 og har heller ingen problemer.
- Min kærestes computer siger, at den har fundet netværket, men hun kan ikke loade nogen sider. Den siger hver gang at der ingen forbindelse er.

Ved fejlfinding skriver den; Computeren er tilsyneladende konfigureret korrekt, men enheden eller ressourcen (www.microsoft.com) svarer ikke.

Hvad skal vi gøre, for at hun får net igen?
09. december 2013 - 10:39 #1
Velkommen til E. ...

Trådløs ?
"Trådet" ?

HAR den virket ? Evt. på andre(s) netværk ?
Avatar billede mikkelscholer Nybegynder
09. december 2013 - 12:39 #2
Den har altid virket hjemme ved dem (den er vel et halvt år gammel)
- Men hun kan komme på nettet igen, så det må være en fejl i netværks kortet eller noget andet.
Avatar billede PCexperten666 Nybegynder
03. marts 2015 - 11:06 #3
i cmd skriv ipconfig /renew
eller ipconfig /release og genstart derefter pc'en
dette skulle meget gerne løse problemet
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. marts 2015 - 12:39 #4
#3 Mon ikke trådstarter, her knap halvandet år senere, har løst problemet... ;-)
Avatar billede PCexperten666 Nybegynder
04. marts 2015 - 18:11 #5
Jo det håber jeg bestemt han har ;) men der var så hvidt jeg kunne se ikke noget svar til andre mennesker der kunne havde samme problem :)
Avatar billede MADOlsen Forsker
05. marts 2015 - 08:23 #6
Du har en pointe! :-) Så må vi bare håbe, at trådstarter vender tilbage :-)