Avatar billede Slettet bruger
08. december 2013 - 12:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på Forbindelse til Fjernskrivebord fra min server

her jeg har haft problemer med Forbindelse til Fjernskrivebord fra min server til xp og win 7 8 computerne er du domæne men jeg kan ikke få Forbindelse til Fjernskrivebord  hvad kan der være galt ???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. december 2013 - 16:57 #1
Har du overhovedet slået Fjernskrivebord til på din server?
Hvis den er ny-installeret, er det jo ikke gjort pr. default.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2013 - 17:04 #2
jeg har installeret remote desktop services men kan ikke komme på jeg har et domæne på serveren og på mine computer men kommer ikke på hvad skal jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2013 - 17:33 #3
den skriver Tillad forbindelser fra computere, der kører en version af Fjernskrivebord (mindre sikker)
Computeren understøtter flere RDP lesteners bruge Remote Desktop session vært konfigurationsværktøj eller grpup politik at etablere brugergodkendelse

http://billedeupload.dk/images/kBU68.png
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. december 2013 - 20:44 #4
Nå, nu husker jeg dig - andre tråde, hvor alle har forsøgt at hjælpe dig, har du enten spurgt videre i en helt anden retning, eller ikke gidet chekke det, der er forslået.

Men umiddelbart burde den jo acceptere forbindelser. Men hvilken server er det, og hvad får du helt prævist af svar, når du forsøger at forbinde til den?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2013 - 17:14 #5
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. december 2013 - 18:13 #6
Tja, det tyder jo på - som jeg også skrev oppe i det første indlæg - at RDP ikke er enabled?

Du svarer i øvrigt ikke på, hvilken server, det handler om?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2013 - 19:28 #7
skal lige sige at det dur nu :)  da jeg slettede  domænet  så kunne jeg komme på , men kan jeg ikke lave så at man kan komme på også med domæne :) da mine  computere kører på domæne og har user i AD
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2014 - 23:34 #8
dur nu
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. februar 2014 - 10:50 #9
Som altid, en fornøjelse at bruge tid på at hjælpe dig. Du svarer ikke på hvad man spørger dig om, men fortsætter i en totalt uforståelig retning.

Men fint nok at det virker - hvorfor gør det mon så det???