Avatar billede Slettet bruger
25. november 2013 - 17:32 Der er 1 løsning

PHP Problem

Jeg roder lidt med en guide på hvordan man kan lave en form for et admin panel hvor man kan skrive en artikel med billeder, nøgle ord Overskrift og en artikel til. Jeg har fået meget af det op og køre, Databasen sat op osv. Men nu har jeg så kommet dertil hvor jeg har føjet dette til php filen

Koden som der skulle være en form af en fejl i starter nede i bunden næsten ved </ html>"< ?php" Også ned af her fra.

http://madsls.dk/test/1/insert_post.txt

Denne kode skal kunne fortælle mig at indlægget er postet, og at den har kontaktet databasen, og videregivet disse oplysninger ind til databasen osv. Og som den så skal vise på min forside som en artikel. Også skulle den også upload billede osv. Til serveren, men intet sker, den laver en form for et forsæt. uden besked om der er fejl, eller andre ting i det. Som om alt fungere som det skal. men uden besked om at den har gennemført det man har skreven. og tjekker jeg databasen, er der intet, tjekker jeg min billede mappe er den tom, så den gøre intet ved det. Og alle fejlene opstod da jeg kom til dette område så var der intet den vil.

Nogle som forstår fejlen, eller har ideer til fejlen? Har prøvet en del men intet hel, har også søgt rundt men intet resultat. Håber at der er nogle som kan hjælpe mig.

Hvis nogle vil se det jeg har gang i, kan i få en idee her madsls.dk/test/1/ & madsls.dk/test/1/admin/insert_post.php

Hvis i mangler noget mere kode, så skriv, så skal jeg nok prøve at finde det i søger.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2013 - 18:42 #1
Problemet løst. Submit stod med stort hvor det andet sted med lille. så det er løst.