Avatar billede Hedemark56 Nybegynder
21. november 2013 - 10:36 Der er 5 kommentarer

SystemSkifte

Hvordan skifter jeg fra Windows 8 til Windows 7
Avatar billede SkarpC Nybegynder
21. november 2013 - 12:41 #1
Hvordan skifte mener du? Sådan du kan se skrivebordet eller så du ikke har windows 8 mere?

Det er et lidt vagt spørgsmål, og som jeg læser det bør du slet ikke hoppe ud i det.

Hvilken computer er det?
Har du en windows 7 cd?
Har du nogensinde formateret en computer før?
Avatar billede Hedemark56 Nybegynder
22. november 2013 - 12:07 #2
Compu
Avatar billede SkarpC Nybegynder
22. november 2013 - 12:15 #3
Øhh, hvad?
Avatar billede Hedemark56 Nybegynder
22. november 2013 - 12:21 #4
Jeg har:
Computer Packard Bell
DVD  Windows 7 Home Premium
Formatering Novice
Avatar billede SkarpC Nybegynder
22. november 2013 - 15:25 #5
Super.

1. Sørg for at hvad end der ligger på computeren er gemt andet steds. Da det ellers vil forsvinde.
2. Sæt din Windows 7 DVD i drevet og genstart computeren. Computeren burde som standard forsøge at læse cd'en.
3. Når computeren skriver noget i stil med 'Tryk på en tast for at starte fra ...' så trykker du på en vilkårlig tast.
4. Efter noget tid bør computeren give dig forskellige valgmuligheder. Vælg geninstaller hvis denne mulighed er der.
5. Følg de efterfølgende trin.

Håber det hjælper. Det bør være lige til, ellers er der manualen du kan følge.

Hvis du ikke har manualen liggende kan den findes her:
http://www.packardbell.dk/pb/da/DK/content/download