Avatar billede oppes Seniormester
20. november 2013 - 21:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win7 og win 8,1

jeg ville gerne dele min hd ( 1500gb) til 3lige store del og jeg har win 8,1 på C:drev på nuværende tidspunkt som jeg bruger har har gjort det at det ligner det amle win 7.
Kan det lade sig installere win 7 på en anden drev og så bruge den 3. drev til photo dokumenter og musik mm.
Avatar billede oppes Seniormester
20. november 2013 - 21:19 #1
Jeg vil lige tilføje at jeg hade win 7 på C:partition og så købte jeg win 8 for 400kr og installerede den ovenpå win7 og nu har jeg opdateret til win 8,1 gratis fra nettet.
ved ikke om ovennævnte har betydning men ..........
PC er medion 64 .
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2013 - 03:33 #2
Hvis disken er partitioneret saa burde installation af en Windows mere vaere meget simpel og den boer selv saette en boot manager op.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2013 - 07:16 #3
Hvis din Medion er af nyere dato Kan den have en EFI/UEFI Bios  så er der ikke bare så lige til!
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2013 - 14:16 #4
poko - den er stationær  ca. 2 år gammel hvordan finder  jeg ud af det med Efi/Uefie, er det meget besværligt?
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2013 - 15:04 #5
Den er: medion akoya  P 4375 D
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2013 - 16:22 #6
Du skal se efter noget der ligner dette
http://gratisupload.dk/vis_billede/704391/
og så skal du i diskhåndteringen der hvor der står disk 0 højre klikke og se hvad der står hvis der nedtonet står konverter til MBR. er det en GPT partition
Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2013 - 21:10 #7
Så svarer jeg her osse fordi spørsmål  fortsatte på mit næste spørsmål !