Avatar billede jussepapi Nybegynder
16. november 2013 - 19:28 Der er 1 kommentar

Problem på store netværk

Hej alle

Jeg har et problem med min Lenovo G580.

På mit arbejde og på mit uddannelsessted, har denne computer umådeligt langsomt downloadhastigheder. På disse netværk kan min telefon samtidig få 40+ mbit ned, mens computeren kun kan få 0,3 mbit ned.

På private hjemmenetværk, er hastighederne normale, selvom internettet stadig opfører sig underligt i jævne mellemrum. Eksempelvis kan jeg komme ud for, at hjemmesider ikke kan loades, hvilket Chrome meddeler med det samme. Efter et par tryk på F5, kommmer de dog typisk.

Jeg har kørt adskillige spyware programmer, tjekket efter opdateringer til netkortdriver, og jeg har sågar kørt diagnostics service, som kan findes inde på Lenovos supportside. Denne meddeler, at alt er fint.

Er der nogen derude, der har oplevet noget lignende, eller har et godt forslag til, hvad jeg kan stille op?

På forhånd mange tak for hjælpen!

/Jussepapi
Avatar billede jussepapi Nybegynder
27. november 2013 - 08:21 #1
Bump.

Er der ingen, der kan nikke genkendende til mit problem?