Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2013 - 08:02 Der er 1 løsning

Win 8,1

Jeg har win  7 på min pc et år siden opdaterede jeg. Til win 8 og nu er jeg igang med  at opdatere til win 8,1
Alt er gået godt indtil nu- det tog flere timer at downloade og så har maskinen konfigurerede og nu vil den have at jeg bekræfter min lokale konto ? Hvergang jeg skriver adgangskoden er forkert! Hvad ska gøre?
Avatar billede Wildcard Nybegynder
16. november 2013 - 17:47 #1
du skal ikke logge ind på din msn konto, men der imod din lokale konto.

windows 8, med mindre andet er sat. Vil altid logge ind som din msn konto. Da du installerede windows, lavede du samtidig en lokal bruger. Denne skal du logge ind med.
Prøv at trykke på billedet, og vælge "lokal konto"