Avatar billede flax Nybegynder
15. august 2001 - 14:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Professinel 3D grafiker søges til freelance projekter

Vi søger:

En kreativ person, der mod betaling selvfølgelig, kan
udarbejde flotte og professionelle 3D Illustrationer til brug på vores virksomheds produkter etc.

Dig:

Har arbejdet med 3D grafik i et stykke tid, og kan fremvise referencer pr. e-mail, over det arbejde du har lavet.

Har tid og lyst til at indgå som freelance grafiker, i forbindelse med vores forskellige projekter, der jævnligt opstår. (Mod betaling).

Svar på denne opstilling her og du får en e-mail du kan bruge.Forklar der efter lidt om dig selv og dit arbejde, (evt. med referencer til website),
Mrk. e-mailen med \"3D grafiker\"

Tak for din tid.

Mvh

Micahel
Avatar billede xzxzx Nybegynder
15. august 2001 - 14:04 #1
Prøv i freelance kategorien. :-)
Avatar billede flax Nybegynder
15. august 2001 - 14:08 #2
arhgh.. Min fejl, er flyttet til dem der er interesseret..

/Michael
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 14:10 #3
erhm hvad er din email?
Avatar billede zerohero Nybegynder
15. august 2001 - 21:36 #4
Jeg melder mig gerne... men (som talker) din email ville være ganske nyttig at få oplyst :-))

ZeroHero
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. august 2001 - 21:43 #5
han har skrevet E-Mail´en kig under freelance... der er sammespørgsmål igen