Avatar billede kodak Mester
26. oktober 2013 - 22:43 Der er 4 kommentarer

qr decoder

Jeg søger et script der virker som dette:
http://zxing.org/w

Jeg skal kunne uploade billeder til en mappe på min server
hvert et billede skal analyseres af scriptet hvis QC kode fundet korrekt skal efterfølgende billeder uploades til en ny oprettet mappe som er navngivet af QR koden.

Men først og fremmest hvor finder jeg en QR dekoder?
Avatar billede repox Seniormester
27. oktober 2013 - 06:56 #1
Det er en lidt spøjs forespørgsel. Jeg tror ikke der er lavet en i PHP, så jeg forestiller mig at det er noget du selv må portere fra en app eller et open source bibliotek.
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2013 - 07:20 #2
Jeg tror som repox ikke der findes et PHP script til det som sådan, men her er en extension til det:
https://github.com/mkoppanen/php-zbarcode

Men det kræver naturligvis du har adgang til at installere PHP extensions på serveren.
Avatar billede kodak Mester
27. oktober 2013 - 10:47 #3
Jeg har min egen Linux server,
hvordan gør jeg så dette?
Avatar billede repox Seniormester
28. oktober 2013 - 08:20 #4
Smukt fundet, viperine :-)