Avatar billede frem-ad Professor
26. oktober 2013 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 slå adgangskode kontrold fra

Hej
Efter jeg installerede Windows 8.1 så når jeg starter den op skal jeg logge på med brugernavn og adgangskode. Hvordan slår jeg det fra jeg fik det gjort i Windows 8 men jeg kan ikke huske hvordan det var noget med man skulle ind i Windows mappen og fjerne noget.
Det er fint nok den er logget ind men jeg vil gerne undgå og skulle skrive navn - kode hvordan ændre jeg det.........
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2013 - 17:09 #1
Avatar billede frem-ad Professor
26. oktober 2013 - 18:44 #2
Det fungerede takker
Smid svar så får du pointene
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2013 - 13:15 #3
svar