Avatar billede Henricus64 Juniormester
17. oktober 2013 - 07:13 Der er 2 kommentarer

RST

Er det et problem når "Intel Rst is not running"?
Jeg har Lenovo bærbar G570 med windows 7 home premium.
Tak for hjælp!
Avatar billede thov Forsker
18. oktober 2013 - 03:15 #1
'RST' (Rapid Storage Technology) har vistnok kun betydning, hvis der er flere harddiske, og de er sat op i RAID.

Starter du SERVICES.MSC, finder du måske en stoppet service a.la. 'Intel RST'.
Er den der, kan du forsøge at starte den, selvom du næppe bliver mere lykkelig af den grund.

Du kan også prøve at hente chipsetdriverne og geninstallere dem.
Avatar billede thov Forsker
18. oktober 2013 - 03:19 #2