Avatar billede ovec Juniormester
12. oktober 2013 - 00:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Win 7 Klippeværktøj er blevet væk

Mit klippeværktøj i Win 7 er blevet væk - jeg har fundet et par modeller og prøver at reparere det men det virker ikke

Den ene model er at hente Snipping tools fra System32. og trække den ned i tilbehør

Og en anden inde i kontrolpaneler Programmer og funktioner -men den virker heller ikke

Er der nogen der har erfaringer har er de meget velkomne
Avatar billede anri Novice
12. oktober 2013 - 07:05 #1
Jeg benytter programmet PickPick.
Det er rigtig godt, men husk nu at fravælge Ask toolbar og lignende under installationen.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2013 - 08:01 #2
Systemgendannelse til før problem opstod er det en mulighed, eller ved du ikke hvornår den forsvandt?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2013 - 08:12 #3
Prøv at gå i kontrolpanelet, og find programmer og funktioner.
Tryk på vis Windows funktioner (skal køres som administrator).
Sær tjektegn ved tablet og pc-komponenter hvis den ikke er tjekket af-
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2013 - 09:04 #4
I start søgefeltet skriv "snipping Tool" højre klik og vis på skrivebord eller fastgør til start eller en af de andre muligheder.
Stien er C:\Windows\System32  Snipping Tool
12. oktober 2013 - 09:31 #5
I start søgefeltet skriv

[Klip...]

kommer der så 'noget' ?
Avatar billede ovec Juniormester
13. oktober 2013 - 23:35 #6
Tak skal I have alle sammen - jeg har inden jeg lagde spørgsmålet prøvet den del af de råd der kommer frem - jeg har også prøvet den her - jeg syntes den lød troværdig - men den virkede bare ikke - linket er her: http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-windows_programs/forsvundet-klippev%C3%A6rkt%C3%B8j/906be415-9dc6-4720-afaf-b3ecff66550c?msgId=e0be38cc-1606-471d-b921-d447f9d158b8
Om det så det der har ligget klar når jeg prøver karise_larry s råd - men da jeg gjorde det fik jeg den frem - højreklikkede og satte den ned på proceslinien - og så virkede den - så min konklusion er nok at karise_larry får de 30 points - men tak til jer alle sammen
Avatar billede ovec Juniormester
13. oktober 2013 - 23:37 #7
har jeg skrevet forkert - jeg skal jo ikke selv have de 30 points

Tak skal I have alle sammen - jeg har inden jeg lagde spørgsmålet prøvet den del af de råd der kommer frem - jeg har også prøvet den her - jeg syntes den lød troværdig - men den virkede bare ikke - linket er her: http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-windows_programs/forsvundet-klippev%C3%A6rkt%C3%B8j/906be415-9dc6-4720-afaf-b3ecff66550c?msgId=e0be38cc-1606-471d-b921-d447f9d158b8
Om det så det der har ligget klar når jeg prøver karise_larry s råd - men da jeg gjorde det fik jeg den frem - højreklikkede og satte den ned på proceslinien - og så virkede den - så min konklusion er nok at karise_larry får de 30 points - men tak til jer alle sammen
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2013 - 07:24 #8
Nu samler jeg alligevel på Point Meeeen ?????
http://gratisupload.dk/vis_billede/702745/
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. oktober 2013 - 07:24 #9
alligevel ikke på Point
14. oktober 2013 - 09:08 #10
Ping...

(Dette var så et [svar] ...)