Avatar billede Skifter24 Praktikant
09. oktober 2013 - 13:18 Der er 7 kommentarer

windows 8.1 opdatering

Hej. Nogle der ved hvad status er for opdatering 8.1 til Windows 8 ?
Den skulle gerne komme på dansk til efteråret. Det var den melding jeg fik i sommers. Men hvornår til efteråret??

Det er den danske version jeg eftersøger. Ved at man kan hente den ned nu til andre sprog..
Avatar billede chalde Seniormester
09. oktober 2013 - 13:27 #1
Den skulle lande 18. Okt. ifølge Microsoft.
RTM er ude, så den er færdig.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2013 - 13:49 #2
Avatar billede Skifter24 Praktikant
09. oktober 2013 - 13:51 #3
UHH!!! 9 dage tilbage! :D

Gad vide om deres servere bliver en smule belastet på det tidspunkt?!? :D
Avatar billede chalde Seniormester
09. oktober 2013 - 13:55 #4
#3 Det er vel ikke værre en patch tuesday. Og nok derfor de har placeret det på en anden dag.
Tror egentlig patch tuesday er langt værre end release af SP til et produkt der ikke er så udbredt endnu.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
19. oktober 2013 - 02:41 #5
Så er jeg i gang med at hente opdateringen ned. Glæder mig som et lille barn juleaften, så håber ikke jeg bliver skuffet :P
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2013 - 12:00 #6
Måske ikke, eller osse  er man bare en af dem det ikke går så godt for.
http://www.computerworld.dk/art/228663/kuk-kuk-i-opdateringen-windows-8-1-giver-problemer
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2013 - 12:21 #7
Jeg har droppet den opdatering helt, ind til den bliver bedre.