Avatar billede nybegynder9 Nybegynder
26. september 2013 - 22:07 Der er 6 kommentarer

C# ekspert søges!

Hej,

jeg søger desperat en ekspert i #C (og gerne omgående).

Jeg skal løse en (tror jeg) relativt simpel programmeringsopgave i #C i forbindelse med mit studie, men jeg er virkelig på bar bund.

Hvis der er en, der kunne være frisk på - mod betaling naturligvis - at hjælpe mig i morgen (evt. over telefonen) så skriv gerne her og så kan jeg uddybe opgaven over privat mail.

Håber at det her giver pote :)
Avatar billede Syska Mester
26. september 2013 - 22:23 #1
Kan du ikke skrive lidt om opgaven her?
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. september 2013 - 09:17 #2
Ja sjovt nok så kan du faktisk få hjælpen helt gratis her, hvis det er hjælp til selvhjælp :-)
Avatar billede nybegynder9 Nybegynder
27. september 2013 - 09:25 #3
Det ville jeg også gøre, hvis jeg kunne, Lasse, men er ikke helt vild med tanken om at smide det hele ind her i tilfælde af, at min underviser læser med :) Ved ikke hvordan han har det med at man får vejledning, men det er i hvert fald en gråzone
Avatar billede kalp Novice
27. september 2013 - 10:16 #4
Hvad fanden er #C ?
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. september 2013 - 12:56 #5
LOL har du ikke hørt om det... Apple opgiver objektive C og er nu igang med at skrive IOS 8 i #C :-)
Avatar billede anri Novice
27. september 2013 - 16:39 #6
Man kan godt få hjælp her, men generelt synes jeg folk er gode til at hjælpe på en måde så man bliver klogere af det.
Det kan en lærer jo ikke have noget imod.

Prøv at beskrive problemstillingen, så kan vi nok guide dig til en løsning.