Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 12:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Billedefiler i windows 8

Hej

Hvordan får man ændret ens filer så man kan se selve billedet i mini på eks. skrivebordet, i stedet for den det der standard landskabs billede.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 12:24 #1
Jeg har lige prøvet at kopiere et billede ud på skrivebordet, det blev automatisk til et mini billede.
Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 12:29 #2
Det er over alt hvor mine billeder ligger problemet er, og så er det ikke nemt at finde et specifikt billede når man ikke kan se dem.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2013 - 12:30 #3
Højreklik på billedet - vælg 'Send til' og 'Skrivebord (opret genvej)'
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2013 - 12:31 #4
I stifinder: faneblade 'Vis' vælg 'Store ikoner'
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 12:38 #5
Så er det nok, som der står i #4, fordi dine billeder står son "Oversigt" så ja, valg af store ikoner skulle kunne gøre det.
Jeg mente dog, at man altid fik store ikoner på skrivebordet.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 12:44 #6
Ps. slet lige din genganger her. http://www.eksperten.dk/spm/985457
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 14:58 #7
Har du ændret på noget for nyligt. Hvis din computer er indstillet til ikke at vise "miniture i stedet for ikoner" vil alle billeder havde det samme ikoner.

Windows 8 går man i Kontrolpanel - System og sikkerhed - System - Advanceret systemindstillinger - Advanceret - i Ydeevne menuen klikker man på Indstillinger. Se om der er flueben ud fra "miniture i stedet for ikoner".
Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 15:22 #8
Der var den. Tusinde tak pixxel :)
Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 15:26 #9
hvordan gør jeg det??
Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 15:27 #10
...altså sletter den anden tråd????
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 15:33 #11
Ja du lægger bare selv et svar i den anden tråd.

Men du skulle ikke selv lægge svar her, fordi du har fået hjælp.
I øvrigt er #4 rigtig nok.
Avatar billede janniegc Nybegynder
10. september 2013 - 15:38 #12
#4 ændrede ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 15:50 #13
#12 jo det gjorde, du fik tråden LUKKET ikke SLETTET. du kan ikke slette en tråd på Eksperten.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2013 - 16:37 #14
Ja lukke, det siger da sig selv. Det er derfor jeg skrev:"Ja du lægger bare selv et svar i den anden tråd."
Nå men nu er dit problem jo løst, så jeg hopper af tråden her:)