Avatar billede abuuzeyd Nybegynder
06. september 2013 - 02:40 Der er 3 kommentarer

Er den her bærbar godt nok ? Asus VivoBo

hej

Min kone blev vild med en bærbar vi har set på nettet jeg vil gerne høre om I kan hjælpe os med finder ud af om den er god nok el. om vi skal lad være..

hun skal bruge den til logge på med Nem id..hun skal på nettet som mange gang som muligt... læse maile skrive opgave

bruger kaminret  osv.

her er link til bærbaren

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1127650/Asus-VivoBook-S300CAC1058H.html
Avatar billede MorDuC Nybegynder
06. september 2013 - 03:37 #1
specs'ne ser mere end fine ud til det hun skal bruge den til...

Men skærmopløsningen er lidt lav, og vil i hvert faldet være et irritations moment for mig, hvis jeg skulle bruge den til at surfe internet på
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2013 - 07:27 #2
Den er helt fin og skærmopløsningen er jo til en 13.3" skal du tænke på. Jeg har en laptop med 1444xet eller andet og din er kun 100 pixels mindre så det ville du ikke bemærke :) Du er good2go med den bærbar!
Avatar billede abuuzeyd Nybegynder
06. september 2013 - 11:14 #3
Det lyder godt.. tak for jeres svarer..

hvad skal man kigge efter hvis man skal finde en god bærbar sådan jeg selv kan kigge tæste gang..

hvad er god ved denne bærbar ?

på forhånd tak