Avatar billede jepzen Nybegynder
05. september 2013 - 23:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overfyldt D-drev/Datadrev

Jeg har et problem med D-drevet på en Toshiba computer. Den kører Windows 7 Home premium. På D-drevet(Datadrevet) er der følgende:

Sikkerhedskopi af datafil    40,18 GB

Systemafbildning            106,26 GB

Andre filer                  15,08 GB

Ledig plads                  71,52 GB

Jeg har lige slettet den næstseneste udgave af sikkerhedskopien af datafilerne, da der kun var 21 MB tilbage på D-drevet.

Det underlige er, at computeren er indstillet til, at kun gemme den seneste systemafbildning. Men alligevel sker det med jævne mellemrum, at D-drevet bliver overfyldt, og jeg bliver nødt til at gå ind manuelt og slette sikkerhedskopi af datafilerne.

Hvordan undgår jeg at drevet bliver overfyldt?
Avatar billede jepzen Nybegynder
05. september 2013 - 23:30 #1
Datadrevet bør da normalt ikke være så fuldt vel?
Avatar billede jepzen Nybegynder
13. september 2013 - 04:48 #2
Lukker. Ingen svar :(