Avatar billede thekjaerulff Nybegynder
03. september 2013 - 22:25 Der er 1 kommentar

Deling af kalender til andre, både android og wp8

Hey alle:) håber i kan hjælpe.
Vi har her i familien i længere tid brugt google kontoer, hvor vi kunne dele og se hinandens kalendere(hver sin konto), det har vi været meget glade for, men min far er gået fra android til windowsphone8 og nu det samme med min mor, så nu kæmper vi med at finde ud af hvordan vi deler hinandens kalendere. For et par måneder siden lykkedes det men google understøtter åbenbart ikke et eller andet MS service mere(eller omvendt) så nu kan vi kun se vores egne kalendere... har ikke selv kunne finde en løsning på problemet, er der en? eller skal vi over og bruge 3. parts løsning?(exchange server)
Avatar billede conz Juniormester
04. september 2013 - 08:17 #1
Det skulle da stadig virke fint med Google Sync på WP8? Prøv denne guide: gigaom.com/2012/11/15/how-to-set-up-multiple-google-calendars-on-windows-phone-8/