Avatar billede safri2 Nybegynder
14. august 2001 - 16:09 Der er 7 kommentarer

Program

Hej
Jeg skal bruge et program til at tegne en have. Det skal helst være i 3d.

Alle forslag er velkomne :0)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. august 2001 - 16:11 #1
paint kan gøre det *gg*
Avatar billede safri2 Nybegynder
14. august 2001 - 16:12 #2
okey, men det skal også så godt ud.
Avatar billede safri2 Nybegynder
14. august 2001 - 16:13 #3
ups...så = se
Avatar billede phrozia Juniormester
14. august 2001 - 16:19 #4
Photoshop 6.0
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. august 2001 - 16:19 #5
hvis du vil have gratis 3D programmer så se evt. her
http://www.eksperten.dk/spm/95519
mvh geo
Avatar billede zerohero Nybegynder
15. august 2001 - 21:33 #6
Hvis du vil lære et helt program kun for at tegne(rendere)eller opbygge en have... tjah hvorfor ikke så få en anden til det. Jeg mener eksempelvis \"3D Studio Max\" (eller for den sags skyld et andet 3D program) tager ganske lang tid at sætte sig ind i og forstå - og selv om du bruger den tid på det, skal du alligevel have flair for 3D (perspektiv, farvevalg, texture, modellering, animation osv).

Mit råd sæt nogle flere points på spil (eller endda $$) og få en eller anden sej 3D gut fra eksperten (der er masser af dem) til at lave arbejdet...

ZeroHero
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 16:59 #7
CAD