Avatar billede ranni Forsker
19. august 2013 - 20:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Downloads af Youtube ???

Win 7 pro.
Jeg har  indtil i går haft et Downloadsfelt under skærmen, hvor jeg kunne vælge downloads af audio eller video i forskellige kvaliteter. Det har jeg ikke mere.
Jeg har i dagens løb hentet mange programmer, der påstår at hedde noget med Youtube downloads, men kun fået alverdens lo... og endda virus. Det har jeg fået slået ihjel v.h.a. Malwarebytes og starter helt forfra efter gendannelse.

Hvilket program kan optage Youtube indslag (jeg ved nogle er ulovlige at bruge igen)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 20:12 #1
http://www.ytddownloader.com/ der kommer lidt spam med ned (winzip er uundgåelig - den kommer først nogle sekunder efter ytd er indlæst). Så fjern den - og husk at afklikke ask-toolbar i starten.
Avatar billede moddi100 Seniormester
19. august 2013 - 20:36 #2
Ellers er der også realplayer som er glimrende til formålet. Det gælder ikke kun YouTube men alle videor du ser på internettet.
Avatar billede ranni Forsker
19. august 2013 - 20:45 #3
#1 Jeg har downloaded YTD et par gange, men jeg fik ingen felter at downloade fra, den forlanger en URL ? ? .
#2 Hvor skal man beordre Realplayer til at optage fra Youtube, jeg har netop hentet nyeste udgave ??
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 21:22 #4
#3 Hvis du trykker på "paste url" kommer den så ikke ind?

uden at installere software?
http://www.youtube.com/watch?v=r_4ZZbs-Apw
Her får man vist altid hele video ned tror jeg
Avatar billede ranni Forsker
19. august 2013 - 22:01 #5
220... Jov !!! Nu fandt jeg en download, men den vej er lidt længere end den, der var der før.
Realplayer dukkede op som felt øverst i billedet og den der var der i går men er forsvundet nu, var et felt under billedet: Download - - så kom der felter for henholdsvis audioformater og videoformater, man kunne vælge at hente. ? ? ?
Avatar billede ranni Forsker
19. august 2013 - 22:47 #6
220...
Jeg rodet med Acronis ,så jeg som sædvanligt har lavet noget lo...
skidt, så jeg har fået trykket på noget forkert.
Mine point er udtryk for at jeg har rodet mig så langt ud, at der ingen løsning var, så jeg måtte selv lukke.
Avatar billede moddi100 Seniormester
19. august 2013 - 23:23 #7
Denne burde være præcis det du søger. Det var den funktionalitet der i hvert fald tidligere lå i Realplayer - det har sikkert skiftet siden jeg sidst var i nærheden af det:

http://www.real.com/realdownloader
Avatar billede ranni Forsker
19. august 2013 - 23:44 #8
moddi:
Den har jeg downloaded i eftermiddags, men ikke fundet ud af, om der skal gøres noget, for at få downloadfeltet til automatisk dukke op i Youtube, når klippet vises ( som for 1-2 år siden)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 07:30 #9
Prøv at finde den video du vil have musikken fra. Kopier linket og indsæt det her:
http://www.video2mp3.net/ tryk "convert".
Filen omlaves til 160 kbit mp3.
Der skulle så komme en side hvor man kan se processen af dette. Når dette er færdigt, tryk på "download mp3".
Her kan man så i Firefox vælge at gemme eller afspille den.
Avatar billede ranni Forsker
20. august 2013 - 09:46 #10
Ak Ja !!
Så mange timers ærgrelser og besvær.
Nå sådan er det jo, når man finder en løsning, den har som regel ligget lige til højre fod, - - havde jeg da bare begyndt der.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search/?q=video+download

selvfølgelig skal downloads programmet tilknyttes Firefox.

Nu kører downloads Youtube med et klik
Avatar billede ranni Forsker
20. august 2013 - 19:20 #11
Undskyld ! !
Jeg tager selv de 30 point.
Det er de første point,  synes jeg selv, det er de første point, jeg har fortjent.
Jeg har selv løst mit problem (ikke med viden men tilfældigt), selv om de øvrige deltagere har prøvet at vise veje ud af problemet.

Tak for deltagelsen.

Jeg lukker denne tråd.