Avatar billede perav Nybegynder
16. august 2013 - 15:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Dolby Digital Home Theater

Hej eksperter.

Var lige inde hos naboen som har en Acer Aspire V3-571G

Når pc starter op kommer der en boks med en fejl om at der ikke kunne indlæses en DLL-fil vedr. "Dolby Digital Home Theater"

Jeg tænkte at det måske var en driver-fejl så man måske blot skulle installerer driveren igen, men jeg kan ikke finde driveren hos Acer, der er ikke noget der ligner hos Acer.
Er der en af jer der ved hvad jeg skal installerer? - eller kan det hjælpe at geninstallerer Windows???
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2013 - 16:32 #1
Hvis man har en ide om det er en Windows dll fil kan man jo prøve at tjekke op på det.
Windows har jo to værktøjer man kan bruge.
Det ene er chkdsk (som tjekker selve disken) og det andet er sfc /scannow (som tjekker om systemfiler er intakte og i rete version).
Er problemet lige opstået, kan man prøve at systemgendanne til da det virkede
Avatar billede perav Nybegynder
20. august 2013 - 21:55 #2
Vi forsøger en geninstall af Windows, iflg Acer support vil fejlen blive rettet ved dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 22:05 #3
En repair af systemet er ikke nok?

Ved ikke hvilket styresystem der er i den?
I Xp Kan man lave en repair:
http://spywareinfo.dk/tip-og-tricks/repair-xp.htm
Avatar billede perav Nybegynder
15. september 2013 - 21:48 #4
Undskyld det sene svar, men det hjalp med en geninstall.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2013 - 22:04 #5
Godt du fik det til at virke
Avatar billede perav Nybegynder
20. september 2013 - 19:39 #6
Svar