Avatar billede ovec Juniormester
31. juli 2013 - 20:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konfigurerer Microsoft Office Proffessionel plus 2007

Ovenstående fejl meddelelse får jeg ved opstart af EXCEL

Efter nylig formatering af harddisken og installation af diverse programmer samt Office 2007 Pro vil jeg åbne Word - kommer meddelelsen:

"Konfigurerer Microsoft Office Professionel Plus 2007"

Den står og "tænker" (5 til 10 sekunder) over det og installerer og så åbner den Word -

Denne fejl retter jeg ved at anvende funktionen/Programmet "FIXIT" Fra Microsofts supportside- og så virker Word

Jeg skal så anvende EXCEL - og den kommer med beskeden:

Stdole32.tlb - og efterfølgende den samme som ovenfor nævnt:"Konfigurerer Microsoft Office Professionel Plus 2007"

Jeg prøver den samme som anvendt i Word funktionen/Programmet "FIXIT" - men det hjælper ikke - Microsoft anbefaler et par muligheder mere - jeg prøver den første - det virker ikke

En senere foreslået funktion har jeg ikke prøvet da den er nævnt som beregnet til Office 2010.

Der er nogle løsninger på nettet som jeg har kigget på - men da betegnelserne er på Engelsk og det jeg skal taste ind er på Dansk har jeg lidt svært ved at få dette sat rigtigt sammen - så et godt råd er meget velkommen
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2013 - 16:33 #1
Har du prøvet at lave en reparation af Office?
Putter du cd i kan du reparere den.
Avatar billede ovec Juniormester
26. november 2013 - 22:40 #2
220661
Er du rar et at lægge et indlæg så jeg kan give dig point
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2013 - 23:29 #3
jamen det gør jeg da gerne :-)