Avatar billede Blitzher Nybegynder
30. juli 2013 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy Tab 2. 10,1 - Power Issue

Hej Alle kloge mennesker.

Jeg har haft en Tablet i 1 lille måned, den bliver ikke brugt til det helt vilde i dagligdagen endnu.

I dag ville jeg lade den op, da den sagde low battery.

Efter 1 time eller 2 i stikkontakten, ser jeg at den viser et stort fedt kryds hen over batteriet, og at det konstant står på 20 %, når jeg så går ind på selve batteriet og kigger, der står af den aflader, men konstant står på 20% strøm uden at stige eller falde.
Hvad kan skyldes dette `?

Mvh

Daniel
Avatar billede thov Forsker
30. juli 2013 - 20:40 #1
Bruger du opladeren der fulgte med, eller en tilfældig USB port ?

Jeg har selv sådan en Samsung, og den kan kun oplades med den sorte adapter.
Avatar billede Blitzher Nybegynder
30. juli 2013 - 20:51 #2
Jeg har faktisk bare taget en tilfældig Usb adapter, som fungere til min Samsung telefon.

Må lige finde den rigtige og se om det gør en forskel.

Jeg prøvede at lade den op via pc´en, men dette virkede ikke.
Avatar billede Blitzher Nybegynder
30. juli 2013 - 20:59 #3
skriv lige et svar så du kan få dine point, mange tak for hjælpen
Avatar billede thov Forsker
30. juli 2013 - 22:43 #4
Jeg tænkte det.nok :-)
Jeg var tæt på at returnere min, for jeg havde prøvet med 117 forskellige USB stik/adaptere uden at kunne oplade, og USB er vel USB - det bilder vi os nemlig ind.
Avatar billede tim jay Juniormester
26. december 2016 - 07:02 #5
Denne sag, for det meste består af din samsung fanen 2 defekt hardware, kan udskiftes. For hardware assistance, kan du henvise til denne hjemmeside.http://ydtparts.com/product/samsung/galaxy-table/tab2