Avatar billede websitenewbie Nybegynder
01. juli 2013 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med frames og redirect

Jeg har en side bygget op på frames som virker som den skal borset fra google har det med at linke til ting direkte og det ødelægger hjemme siden så jeg leder efter en måde at få den til at redigerer til side hvor framesne er på og åbne den side google fandt i framet den skal være i
er der nogen der har måde at gør det på?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juli 2013 - 01:24 #1
Tid at skifte til divs?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2013 - 08:34 #2
Du kan, med script, tidligt på siden (øverst i <head><script>) bruge:

if (top == self) location.replace('DitFrameSæt.html')

Hvis siden ikke vises i en frame, så åbn framesættet i stedet for.
- ovenstående linje skal så lægges ind på alle undersiderne.

Hvis du også vil styre at framesættet loader den side brugeren var ude efter, må du overføre en parameter i kaldet, som et script på framesæt-siden "opsnapper" og bruger til at bygge framesættet.
- Præcis hvordan, afhænger af hvordan framesættet ser ud...
Avatar billede websitenewbie Nybegynder
04. september 2013 - 11:03 #3
undskyld jeg ikke har svaret før men har haft lidt travlt
men t4nk32 din løsning virkede så smid et svar
Avatar billede websitenewbie Nybegynder
17. september 2013 - 09:41 #4
det ser ikke ud som om jeg for et svar fra T4NK32 så jeg lukker selv