Avatar billede serverservice Praktikant
27. juni 2013 - 08:52 Der er 1 løsning

office 365 online - migrere mails og kalender fra outlook 2010 til cloud

Hej jeg forsøger at flytte mit eksisterende outlook data til office 365 online - Outlook 2010

Nye mails ses begge steder.
Kalender opdateres ikke begge steder ?

Mails / .pst fil - kan ikke finde import af .pst i off365 ?
Har både imap og pop3 konti og har forsøgt at flytte mails ud ved at importere min pst ind i Outlook igen jf. http://office.microsoft.com/client/helppreview14.aspx?AssetId=HA102505743&lcid=1033&NS=OUTLOOK&Version=14&tl=2
Det virker bare ikke for mails kommer ikke ud på off365 ?

Kan se at nogle i min imap konto er kommet ud og det ser ud til at være ulæst post - men jeg vil gerne have alt med.

Jeg kan importere mine kontakter men ikke kalender - har forsøgt flere ting - oprette noget i off365 men det kommer ikke på min pc lokalt i outlook 2010

Her skulle være en løsning til at importere .pst i off365 men kan ikke se det på mit kontrolpanel ? http://www.messageops.com/software/office-365-tools-and-utilities/office-365-exchange-migrator/import-pst-files-to-office-365
Avatar billede serverservice Praktikant
28. juni 2013 - 09:11 #1
Helt utroligt som eksperten.dk er faldet i niveau -for år tilbage kunne man sagtens få hjælp af hajer der vidste en lille smule...

Men nu er forum på niveau med kandu.dk og ubrugeligt for os nørder