Avatar billede Blomsterpigen Praktikant
25. juni 2013 - 17:21 Der er 1 kommentar

Gmail Backup opretter automatisk Outlook filer

Jeg har hentet gmails fra to af mine konti ved hjælp af Gmail Backup MEN...de kommer ned som Outlook filer! Jeg har MS Office til Hjemmet og Studiet 2010, som ikke indeholder Outlook. Så hver gang jeg prøver at åbne en af mine mails så popper Outlook op og bliver ved og ved med at skrive, at jeg skal udfylde en kode, som jeg ikke har, selv om jeg klikker på annuller og krydset i højre hjørne gentagne gange. Kan man ikke hente Gmail Backup som Word filer?

Jeg har sat mine indstillinger til at have Gmail som foretrukne mail program, så det er ikke derfor.
Avatar billede Blomsterpigen Praktikant
07. december 2013 - 18:02 #1
Lukker dette spørgsmål, da ingen har prøvet at hjælpe.