Avatar billede mrmunk Nybegynder
25. juni 2013 - 14:27 Der er 1 kommentar

"Live" database med to kolonner

Hej
Jeg ønsker at opbygge en database som skal kunne indeholde to kolonner, og mulighed for at blive udfyldt "live".

Beskrivelse
Kolonne 1:
Skal være åben for input som skal udfyldes på f.eks. en hjemmeside.
Kolonne 2:
Skal være lukket med forudindtastede oplysninger fra databasen, som skal vises på hjemmesiden, sammen med de tomme felter.

Det kan f.eks. være hvor man uploader en række adresser/firmaer/steder til databasen som vises i kolonne 2. Derefter skal det være muligt at dedikere personer til den enkelte "string" fra kolonne 2, og gemme så det ikke kan ændres. Det skal ikke være noget fancy.

Så det bliver noget lign.
Ved upload:
[  ] | Google
[  ] | Eksperten

Brugerne opdaterer så med navne og gemmer

Hans | Google
Jens | Eksperten

Giver det mening? Jeg håber egentlig der findes et script der kan bruges, men det er ikke lykkedes mig at finde noget, eller også søger jeg forkert :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. juni 2013 - 15:25 #1
1. Hvilket sprog skal det kodes i?
2. Hvilken database skal der bruges?
3. Hvordan skal hjemmesiden se ud?
3. Hvad er du villig til at betale?
osv osv.