Avatar billede malar9 Nybegynder
04. juni 2013 - 13:13 Der er 6 kommentarer

installering af windows 8 på Lenovo Thinkpad T410i

Hej alle.
jeg vil gerne opdatere min laptop fra Lenovo, til windows 8.
som nogle nok ved er der en masse genvejs taster på ens tastatur og Lenovo har inkorporeret det der hedder thinkvantage. nu er mit spørgsmål således: kan man hente disse programmer efter man har installeret windows 8, for jeg syntes ikke jeg kan google mig til svaret eller finde frem til det på Lenovos hjemmeside.

på forhånd tak.
Martin
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 14:21 #1
Avatar billede malar9 Nybegynder
04. juni 2013 - 14:42 #2
tak for din tid.

men ved du om jeg mister mine genvejstaster på tastaturet, da jeg har en knap på mit tastatur der tænder en lampe over skærmen?

på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 15:03 #3
Det er muligt du skal ud og hente driverne til din bærbar's Hotkey
( genvejstaster ) Under "Software and Utility" er der driver til genvejstaster. ( langt nede på siden )

http://support.lenovo.com/en_US/detail.page?LegacyDocID=MIGR-74582

"da jeg har en knap på mit tastatur der tænder en lampe over skærmen?"

Hedder den knap et eller andet ?

Har du kørt Opgraderingsassistent ?
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/upgrade-to-windows-8

SVAR er ikke til at indsætte et indlæg ;-) Det er til, hvis man vil modtage point.
"Svar (til løsninger og pointgivning)"
Avatar billede malar9 Nybegynder
04. juni 2013 - 15:31 #4
wow jeg tror du løste mit problem
læste at den hotkey feature er den jeg skal bruge for at få mine genvejstaster til at virke.

den knap jeg snakkede om med lyset er så jeg kan få lys på mit tatatur ved at trykke Fn + PgUp ;-) men jeg tror du har løst mine problemmer:-)

tusin tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2013 - 17:09 #5
Super
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2013 - 11:54 #6
For at afslutte tråden. skal du give point til den du syntes har løst dit problem. Ellers får du en hel masse mail fra Eksperten.dk