Avatar billede Wakey Nybegynder
13. maj 2013 - 21:10 Der er 1 kommentar

Mus virker ikke efter formatering.

Så jeg fik lavet rod i Windows filerne hvilket resulterede i blå skærm ved opstart af computeren. Nå ja... Så formatere man jo bare ;)
Men nu vil den ikke registrere min mus. Der kommer lys i musen når jeg tænder computeren men går ud igen når Windows begynder at loade.
Under boot står der at der er forbundet "2 mice, 1 keyboard, 3 hubs". Jeg aner ærlig talt ikke hvor den får to mus fra. Og der er ikke forbundet andet end en mus og tastatur så ved heller ikke hvad de tre hubs er.
Jeg har været en tur inde BIOS hvor den igen siger det med de to mus... Men kan ikke umiddelbart se et sted jeg kan ændre på det?

Nogle forslag til hvad der er galt og hvordan jeg fixer det?
Det er forresten w7 home og BIOS er "Asus uefi BIOS utility" hvis det gør nogen forskel.
14. maj 2013 - 08:27 #1
Er MUS / Tastatur via USB eller 'gammeldags' PS2 stik ?