Avatar billede Blitzher Nybegynder
04. maj 2013 - 23:04 Der er 1 kommentar

Ultra book ??

Hej alle erfarne.

Jeg har før brugt dette forum til at skabe en tråd igennem min process ved at bygge egen gaming computer, med stor succes.

Jeg står i denne situation, at jeg til august skal læse videre med noget økonomi osv.

Jeg har nu valgt at smide penge efter en ny ultrabook.

Jeg ønsker SSD HD 128/256 og en fornuftig opløsning.

Har set på Acer Aspire s7-391 eller Asus ZenBook Prime UX3.

Den skal gerne kunne klare nogen gode timer uden oplader.

Men nu slår det mig, at måske jeg skulle overveje en macbook??

Jeg ønsker ikke at starte en religiøs krig, som dette altid ender i, når man hører nogen spørge ind til dette mac vs. pc emne.

fakta

Jeg er studeerende
Min hobby er computer/gaming
Jeg har en samsung galaxy s3 og en ret så fin gaming pc.

Det mere om man skal springe ud i mac´en da man hører meget godt om det.

Eller skal jeg forblive i windows verden :)?
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. maj 2013 - 08:56 #1
kommer an på hvilket matriale du skal læse, hvor du skal studere og evt om du skal bruger en projektor.
jeg ved der hvor jeg er er det windows programmer, denne kunne jo køres viratuelt men det koster lidt recurser på din mac og hvorfor så bruge en 1/3 mere i kontanter på en sådan