Avatar billede Ronni1979 Nybegynder
02. maj 2013 - 18:44 Der er 2 kommentarer

hjælp kan ikke trykke på simpel diskenhed eller nogen af de andre..

det er en bærbar harddisk jeg prøver at lave for en af mine sønner da den døde...harddisk sat til min pc og kan se i E drev der er lidt over 400gb og F drev er der 39gb kan ikke komme ind på f drevet.. den er ikke allokeret da den er sort inde på computeradministration. som 1 harddisk. kan ikke sætte Windows ind på den.. det er Windows 7 64bit.. der skal ikke gemmes noget på dette drev.. kan kun formatere på E drev

kan ikke trykke på simpel diskenhed

håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
06. maj 2013 - 10:23 #1
Hej Ronnie1979

Lige et par spørgsmål:
1: Har du koblet disken til via USB?
2: Hvis pladsen ikke er allokeret, så skal det gøres først. Dette gøres ved at oprette en partition, men om det sletter data på dit drev (F-drevet) det er jeg ikke klar over.
3: Du skriver at du ikke kan "sætte windows ind på den". Prøver du at installere Windows på disken?

/Martin
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
17. juni 2013 - 12:48 #2
Afmelder overvågning af tråd.
Skriv derfor direkte til mig, hvis indlægget rejser flere spørgsmål end det løser.