Avatar billede larsen45 Juniormester
29. april 2013 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C# Hvordan kopiere man tekst og indsætter det

Hejsa folkens

I forbindelse undervisning i Microsoft Visual Studio, hvordan laver man et program, som kopiere tekst fra f.eks. Word til outlook eller fra Outlook til Excel.

Kan det lade sig gøre i "C# Application" i dette program.

En ren copy og past kode, som kan flytte tekst fra et program til et andet program.
Avatar billede Syska Mester
29. april 2013 - 12:45 #1
Kan du ikke med "ren" managed code.

Du skal over i noget PInvoke og andet snavs. Så hvis du er ny i C# så ville jeg stoppe her. Du kommer til at løbe ind i problemer.

Du kan læse mere her: http://pinvoke.net/

mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2013 - 14:49 #2
De fleste vile nok bruge COM fremfor direkte p/invoke til dette.

Men det er ikke en opgave som egner sig til begyndere.
Avatar billede larsen45 Juniormester
14. maj 2013 - 06:48 #3
Tak for hjælpen