Avatar billede Monkeybrain Juniormester
26. april 2013 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Knapper i min slider forsvinder i IE.

Hej

Jeg har nørdet lidt med slidesjs.com script men af en eller andet grund så forsvinder min knapper når jeg går på en IE eller filezilla browser. Bruger jeg derimod min mac virker det.
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
26. april 2013 - 16:46 #1
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2013 - 17:11 #2
<ole>

Knapper ...?!??

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2013 - 17:48 #3
De var godt nok vanskelige at finde. Under Windows synes Safari at være den eneste browser, som fejltolker din CSS og viser knapperne.

Sæt en fast margin-top på dine knapper i stedet for en relativ. Så vil du uden tvivl få dem at se.

Derudover bør du nok validere din HTML-kode, som er fyldt med fejl
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
26. april 2013 - 17:50 #4
Ja, som du kan se i kildekoden så skal der være en knap (link) der hedder "Prev" og en der hedder "Next"
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
26. april 2013 - 18:25 #5
Det virkede, tusind tak

Jeg skal nok lave en bedere kode til næste gang. God Bededag
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2013 - 18:33 #6
Du bør nok også overveje at lave dine billeder i mere realistiske størrelser. Billeder på omkring 1MB er ikke rigtig egnet til WWW