Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. april 2013 - 09:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iphone kræver login

Hejsa.

Der ligger 4 opdateringer til nogle programmer jeg har på min Iphone 4S.
Når jeg vil opdatere den kræver den jeg skal logge ind, for at se faktureoplysningerne, selv om det er nogle gratis programmer jeg har.
Hvad kan dette skylles og hvad gør jeg for at komme videre. Det har den aldrig bedt om før.
Avatar billede sky Nybegynder
26. april 2013 - 09:43 #1
En gang imellem beder Itunes om login - det er ikke usædvanligt, selvom der er tale om gratis apps.
Avatar billede kris914g1 Nybegynder
26. april 2013 - 13:07 #2
har haft iphone siden der blev lavet en iphone 3g og den har altid bedt om login selvom det er gratis apps
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. april 2013 - 15:53 #3
Kris914g1> dog er det ikke nødvendigt på nye iphones med IOS6, hvis det er et program man allerede har købt så vil den bare opdatere uden at spørge om kodeord. Er Iphonen dog jailbreaket og man har erhveret sig programmer andetsteds fra, så vil den sige at den ikke kan opdateres da man ikke har købt det hos itunes. i gamle dage spurgte den bare om man ville købe programmet for at få det opdateret, men nu siger den bare NoCanDo.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
11. maj 2013 - 08:34 #4
Mærkeligt efter en genstart var der ingen problemer :-)