Avatar billede Blandy Praktikant
15. april 2013 - 11:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tv købsanbefaling

Hej Drenge.

Står og skal købe et billigt LED TV til en max pris af 4000. Det et til de gamle og der er et fødselsdagsbudget, så der er ikke mulighed for at gå over prisen.

Er det muligt at finde et tv uden smart funktioner, hvor billedeprocessor er i prioteret f.eks? Ved at mine forældre ikke får brugt de smart-funktioner, så det ville være fedt at kunne tage det fra og prioterer billedekvalitet og kontrast og responstid.

Any idea...? Eller evt et godt bud på et tv til det budget. Synes faktisk det er nemmere at finde et advanceret tv, end lige det modsatte for tiden :-)
Avatar billede Blandy Praktikant
15. april 2013 - 11:46 #1
Kravene er som følger:

dvb-c og dvb-t/t2 tuner selfølgelig mpeg kompatibelt.

Enten på 32 - 37 tommer.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2013 - 13:32 #3
btw: link #2 panasonic har de bedste data
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2013 - 08:55 #4
det blev faktisk et phillips af næsten samme model dom du foreslog. Fandt de i bilka på restlager til 1999 kr. LED 100 Hz med dvb -c og t tuner. Og et pænt billede.

Så lig et svar for point.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2013 - 09:01 #5
ok - husk at lægge et svar selv, så du kan lukke spg.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2013 - 09:27 #6
Claes57, du vil ikke have point?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. april 2013 - 10:33 #7
det er ligemeget med point her...
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2013 - 10:35 #8
oki