Avatar billede kragh77 Nybegynder
09. april 2013 - 16:13 Der er 5 kommentarer

gendannelse af iphone

Jeg er ved et uheld kommet til at sige "OK" til at gendanne min iphone, men det var absolut ikke meningen. Jeg troede at jeg sagde ja til at opdatere/synkronisere den. Nu er den tilbage ved fabriksindstillingerne. Jeg har så synkroniseret den til den sidste sikkerhedskopi, som blev lavet, men det er helt tilbage fra november sidste år, og da min baby er født i mellemtiden, vil alle disse billeder ikke være på sikkerhedskopien.
Er der ikke en eller anden måde hvorpå jeg kan slette gendannelsen, så telefonen er tilbage til normal? Det er mildest talt en katastrofe det som jeg har gjort...

jeg håber at høre fra jer snarest.

Mvh Hanne Kragh
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2013 - 16:20 #1
Tvivler kraftigt, du har med stor sandsynlighed skrevet ovenpå det der var.. Har du ikke brugt dropbox, google drive eller sådan noget? Måske icloud?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2013 - 16:23 #2
Avatar billede kragh77 Nybegynder
09. april 2013 - 17:18 #3
Jeg troede at jeg havde icloud. Når jeg logger ind på icloud kan jeg ikke finde nogle billeder - kun min kalender og kontakter. Når jeg går ind i mappen med billeder på min "gendannede" tlf, og klikker på fotostream, ligger der godt nok nogle nyere billeder. Der ligger 150 billeder og de er nok op til 2 uger gamle. Men der er nok sammenlagt taget 500 billeder siden den sidste opdatering. Hvordan kan det være, at der kun ligger nogle billeder i fotostream?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2013 - 17:40 #4
Vil antage icloud kræver opmærksomhed før den gør noget.. Kan os være din opsætning af icloud på din iphone der er forkert...
Avatar billede Blandy Praktikant
11. april 2013 - 09:10 #5
Well som stanard tager icloud også backup af din kamerarulle. Men da backuppen er fra før den lille blev født er billederne væk.

Der er så vidt jeg ved intet at gøre. Medmindre du har lagt de billeder et andet sted.