Avatar billede Lunoe Nybegynder
21. marts 2013 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook konto oversigt

Kære Eksperter.

Jeg har nu oprette to forskellige emails i outlook og bruger dem begge til dagligt. Men den email jeg oprettet først er den jeg tjekker mindst på. Min anden email som jeg er mere aktiv på er altid den som ikke bliver åbnet automatisk når jeg åbner outlook. Findes der en funktion der gør jeg vælger den anden konto som standard? For jeg synes ikke at kan finde svar når jeg søger på dansk og engelsk på google, så nu tænkte jeg at jeg måtte prøve at høre jer.

Håber i kan hjælpe - hvis jeg skal uddybe spørgsmålet må i endelig sige til.

Med venlig hilsen
Frederik Lunøe
Avatar billede Lunoe Nybegynder
21. marts 2013 - 17:33 #2
Genialt tak for det Jokke!
Avatar billede jokkejensen Novice
22. marts 2013 - 07:45 #3
selv tak.