Avatar billede skolevej321 Forsker
18. marts 2013 - 20:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning i links i mails

I går var der ingen problemer, men pludseligt får jeg blokeret links i mine mails. Beskeden er: Handlingen er blevet annúleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren.
Jeg har ledt men har ikke fundet løsningen, Min kones pc har samme problem.
Windows 7 og Office 2007
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. marts 2013 - 21:23 #1
hent og kør dette Microsoft fix
http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
Avatar billede skolevej321 Forsker
18. marts 2013 - 21:52 #2
dur ikke, intet sker
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. marts 2013 - 22:02 #3
Hvis du har eller har haft Crome eller Firefox på din Pc
så kan du måske løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på  .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2013 - 11:18 #4
dur ikke, intet sker ??
Avatar billede g91 Juniormester
30. marts 2013 - 16:29 #5
Jeg har døjet med samme problem. Pi...irriterende.
Har nu fundet ud af, at IE9 64bit edition ikke kan være standardbrowser.
Så installer f.eks Google Crome og gør så den til din standardbrowser, så kører skidtet igen.
-------
Held og lykke.
Avatar billede skolevej321 Forsker
02. juni 2013 - 12:45 #6
Er løsningen